J E N N I F E R

60 frågor & svar

Kategori: Right now

1. Hur gammal är du om fem år? Då ska jag fylla 25
2. Vem var den sista du träffade? Totte, som för övrigt ligger & sover redan
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken var den senaste film du sett? Hm, det minns jag inte ens...
5. Vem ringde du senast? Malin tror jag
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hur jobbar du imorn? :)" - Till Maba
7. Vad är dagens planer? Kolla lite på tv, smörja in mig med BUS & sova!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag sms:ar nästan alltid. Pratar liksom i telefon så det räcker på jobbet! Men det är tråkigt, jag hade gärna pratat med med Sanne och så..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta!
10. När såg du senast din mamma? I söndags när jag var hemma och hälsade på lite
11. Vilken ögonfärg har du? Blå & gröna
12. När vaknade du idag? Kl fem! Helt av mig själv, klockan skulle ringa sex egentligen..
13. Har du någon gång hittat en katt? Minns inte, men det tror jag inte
14. Vilken är din favoritplats? En strand, i Sverige eller utomlands spelar ingen roll! Men sandstrand ska det vara!
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm.. Jag gillar inte att gå till frisören! Det känns bara tjatigt att sitta & prata med någon och berätta om sitt liv varje gång man är där. För dom kommer inte ihåg än ändå!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det har jag absolut ingen aning om
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker & döden
18. Vem fick dig att skratta senast? Totte tror jag nog
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Mm, jag äger ingen!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara & en stationär (mina och Tottes)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika, oftast med kläder dock
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ 8-10 stycken! Hur mysigt som helst!
23. Hur många landskap har du bott i? 1? 2 om man räknar att Gbg ligger i Halland som vissa gör..
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja en gång! & jag hatar att spy, har fobi för det tror jag. Aldrig mer!!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror väl på vart, men strumpor
26. Är du social? Jaadå, de flesta dagar! Men ibland är jag himla tyst & fundersam
27. Vilken är din favoritglass? Twister!!! Eller Spirello som den hette förr!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Känna mig lugnare & jag skulle spara det mesta eller köpa lägenhet!
29. Tycker du om kinamat? Sådär, inte så värst gott
30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller smoothie
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på vänster gillar jag mest
33. Kan du spela poker? Jag börjar lära mig!
34. Tycker du om att mysa? Självklart!!
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nix
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja såklart
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! Älskar det verkligen!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor tror jag, är väl som dom flesta tjejer
42. Äger du dyra smycken? Nää, vågar inte för jag tappar alltid bort allt
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej aldrig! Inte ens rökt vanliga ciggaretter!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Nudlar & salsa
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte, ingen är så där hysteriskt rolig så man aldrig slutar skratta! Men jag gillar Totte ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? Hmm, jag har ett ärr på nedre delen av ryggen sen en gång när jag lekte kurragömma med min käre bror! Jag rev mig på en vass lucka/kant & borde nog egentligen sytt det
47. Vad har du för ringsignal? Jag vet faktiskt inte, jag har nyss bytt mobil och inte hunnit ställa in. Lärde mig idag hur man får på ljudet när det ringer (det har vart ljudlöst ÄVEN om jag hade på ljudet! Men nu har jag kommit på det!)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej jag är för tjock för dom nu! Men något finns säkert kvar i nån låda hemma
49. Flirtar du mycket? Nej inget alls! Jag är ju upptagen
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På en AW med jobbet då vi bowlade
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej, kanske om jag är tvungen men jag skulle hellre låta nån annan göra det
52. Har du fått fortkörningsböter? Nä! Inte under hela min 1½ månad med körkort!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Nån bok som Nicole Richie hade skrivit - inte så bra kan jag säga
54. Läser du dagstidningen? Metro brukar jag läsa nästan varje dag & så på aftonbladet.se ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Jaa, Veckorevyn & Cosmo borde komma igång snart..
56. Dansar du i bilen? Haha, hur funkar det?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM eller NRJ tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något i min kalender, satt & fyllde i den lite förut
59. När var du i kyrkan senast? För några veckor sedan då min systers kör hade konsert typ
60. Vilka personer utmanar du? Sanne & alla som känner för det ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: