J E N N I F E R

Lite planer

Kategori: Roligheter

Godkväll!
Jag sitter i soffan & kikar på teve. Dock går inget kul. Hells kitchen står på för att Totte ville se det, men nu har han somnat. Och jag orkar inte byta... Lat!

Imorgon är sista dagen för den här veckan, eller ja, jag jobbar i helgen igen. Men jag är ledig torsdag-fredag! Det ska bli sjukt skönt. På torsdag ska jag på Ebbas skolavslutning & på fredag ska vi till Ullared. Mycket skoj! Maba & Morsing kanske följer på. Det blir mest massa köp till lägenheten.
- Handdukar
- Sängkläder
- Dörrmatta
- Diskställ

& så vill jag ha någon kul film!
Gärna lite andra vettiga saker som sminkborttagning, tandkräm, duschtvål och sånt som är billigt där!

Jag gillar Gekås. Folk får säga att det är lite bonnigt & budget. Men det är ju skitbra! Dom har säkert lite fina skor i skobutiken bredvid också - Sko Bo! Haha!


Nu ska jag fixa ordning mig för sängen. Smörja in mig med Brunutansol & borsta tänderna. Jag är trött så jag tänkte gå och göra Totte sällskap! Kram&godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: