J E N N I F E R

Julgranen lyser upp

Kategori: Roligheter

Godmorgon!

Nu vräker regnet ner & på jobbet står julgranen framme och lyser upp. Det är faktiskt sant! Min chief ställde fram den förut - dom hade ingen midsommarstång. Och ja, vädret är ju detsamma!

Idag bär det av till Skåne-land med mina fina vänner. Tyvärr blev vi inte så många, bara 6 stycken, men vad fasen! Kul kan man ha ändå! & det kommer vi ha! Jag är sjukt taggad för helgen och pigg också!

Jag har ätit nyttigt i 3 dagar nu och käkat vitaminer och sådär. Jag har vart så extremt trött den senaste tiden och sovit mest all min lediga tid. Och det verkar som att jag misstänkte rätt för nu mår jag tipp-topp! Har käkat nyttig mat & gått/rört mig lite mer än vanligt och vips så har jag gått ner 4kg! På 3 dagar! Hur sjukt är inte det då?


Här kommer lite bilder från förra midsommarn!








Hoppas ni får en bra heeelg! Jag bloggar antagligen inte mer förrän jag kommer hem på lördag =)
Puss & kram! ♥

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Härliga bilder :)



    Nu är jag tillbaka från bloggpausen, lägret och internetkrånglet! :)

    2009-06-22 | 21:00:26
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: