J E N N I F E R

Vaknar i min igen säng

Kategori: Things

Jag är redan rastlös.

Vaknade tjugo över åtta imorse & sen dess har jag inte gjort mycket. Men morgonen har vart väldigt mysig... Nu sitter jag med en choklad-ansiktsmask & hårinpackning för att bli fin! Tar hand om mig lite efter 1 veckas stekande i solen och många bad i saltvatten. Håret mitt har blivit mycket ljusare! Kikar äve lite på Paris Hilton's new BFF!

Snart tänkte jag ta en dusch och efter det ska vi åka och hämta bilen. Sen blir det lite matshopping och ikväll ska vi till Ucklum och landet.

Hade gärna velat få in lite kamera-letande också.
Men det hinner jag nog inte. Tyvärr.
Funderar fram och tillbaka på om jag vill ha en snygg kamera eller en som tål mycket - undervattensbilder m.m. Det hade vart rätt häftigt! Men jag vet inte riktigt...


VS

Den blå är den som tål vatten & den silvriga är den som jag egentligen vill ha. Lite lurigt är det...


Sen så hade jag inte sagt nej till en mini-laptop heller!

Kommentarer

  • Sanne säger:

    DET ÄR SÅ HIMLA SKÖNT ATT DU ÄR HEMMA IGEN :)



    Dessutom behöver jag inte få lika dåligt samvete när jag shoppar eftersom ingen av mina andra kompisar gör det. För du shoppar också massor :) <3<3

    2009-07-04 | 13:11:13
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    Åh söt den minilaptopen va! Var är den ifrån? :)

    2009-07-06 | 16:15:00
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: