J E N N I F E R

Underbara Greek!

Kategori: Roligheter

Nu är vi hemma! Äntligen - måste jag faktiskt säga.
Vi påbörjade hemresan igår 16.20 då båten från Skopelos gick. Och vi var hemma igen för drygt 3 timmar sen. Lite mindre kanske. En lång resa med andra ord.

Det har hunnit hända mycket - både bra & dåligt. Men mest bra! Helt underbart har vi haft det! Det var verkligen ett paradis och jag har en hel del fina bilder. Dock gick min kamera sönder & först var jag bitter för det. Sen insåg jag att den faktiskt hade fungerat felfritt i 3,5 år & att det kanske inte var så konstigt att den gav upp. För ja, så länge har jag haft den. Så nu är jag nöjd för att jag kan köpa en ny!


Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, men dom poppar jag nog upp på facebook imorgon eller något!
Imorn ska vi förövrigt till Ucklum & Tottegulls sommarställe för att grilla. Mycket mys & jag håller tummarna för bra väder!

Natti - love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: