J E N N I F E R

Skönt!

Kategori: Right now

Hej alla underbara!
Nu sitter jag på jobbet igen och just nu känns det inte så farligt jobbigt att vara tillbaka. Visst är jag lite uttråkad av att bara svara på fråga efter fråga efter fråga som är i princip samma. Jag hade velat göra något annat ett tag! Det räcker inte med bara några veckors semester. Jag hade velat resa runt eller något!

Eller bara jobba med något annat en tid, Telia-butik eller någon annan avdelning bara kanske?!


Jobba här ett tag hade vart nice!

Förövrigt så fick jag veta idag att jag skulle få A-kassa om jag blev arbetslös nu. Jag har vart med ca 6 månader i A-kassan & facket och egentligen går gränsen för A-kassa vid ett år om man blir arbetslös. Men nu eftersom det är varsel och så på Telia så har man gjort så att all tid fördubblas som man vart med. Så jag skulle vara berättigad till det nu!! Det är ändå sjukt skönt att veta ooooom det nu skulle vara så oturligt!

Jag behöver inte känna panikångest över att bli fattig och arbetslös! U n d e r b a r t !
Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: