J E N N I F E R

Konsten att hinna med allt på semestern

Kategori: Roligheter

Jag har haft en helt underbar semester kan jag säga! & jag har hunnit med en välldans massa!
Jag har...
Vart i Grekland ca 1½ vecka
Vart i Danmark 1 dag
Vart på IKEA 2 gånger
Vart på Liseberg
Tapetserat om en vägg hemma
Gjort om balkongen
Träffat Sanne
Vart på Diggiloo-konsert i Jönköping & tagit en sväng förbi Gränna för polkagrisar
Tagit en snabb-tripp till Kungsbacka
Vart på bio & ätit på Gothia Towers Heaven 23
Hälsat på Tottes landställe
Shoppat i massor, vart ute och ätit ett antal gånger, kollat på massor av filmer & serier, slappat, städat och en hel massa annat!

Nästa vecka blir det en mer slappande!

Nästa vecka då jag har semester igen blir det nog betydligt lugnare! Tänkte renovera lite till hemma bara - näst på tur är badrummet som ska spacklas, målas & skruvas upp lite hyllor + badrumsskåp m.m. Och jag har gett mig f*n på att jag ska kunna göra allt själv. Pappor är upptagna och jag har inte hjärta att be morfar komma och kämpa med våra betongväggar igen! Nej - jag kan själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: