J E N N I F E R

Victorias Secret Fashion Show

Kategori: Tv/Film

Totte har åkt hem och nu ligger jag i sängen och tittar på Victorias Secret fashion show på teve. Helt sjukt snygga är dom, modellerna. Men dom ser ut som jättemänniskor. Usher ser lite pluttig ut bredvid dem...


Adriana Lima, snyggast av dem alla!


Vackra människor

Igår var en jätterolig kväll!
Vi var hemma hos Sanne, tillsammans med hennes pojk Henrik, Denise och Aria, Frida och tre kompisar till henne. Vi lagade mat, pratade och sjöng MASSA SingStar.
På tolvslaget stog vi på gräsmattan och tittade på raketer med ett glas champange i handen (ganska ogott) och på tolvslaget blev det en puss!
- Får ladda upp lite bilder så fort jag får tagi några...

Älskar SingStar förresten. Funderar på att köpa mig ett eget PS2 och lite mikrofoner och grejer. Massa kul!

Idag har vart en riktig slappardag. Kom inte hem förrens runt 4-5...
Vi gick en promenad idag och hämtade bilen hos Sanne. Sen handlade vi lite och låg hemma i soffan och åt Tacos. Riktigt mumsigt må jag säga. Och ja, nu ligger jag här, ensam och övergiven. Jag ska jobba imorn vilket är lite tråkigt. Men sånt är livet!

Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting.
Kanske bloggar mer sen om jag inte somnar ;) puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: