J E N N I F E R

Jobb-babbel

Kategori: Right now

Jag är så rastlös! Vill inte sitta stilla mer och göra ingenting, nu är jag klar med målen för dagen och väntar bara på att få gå hem. Idag har folket vart trevligt och inte bråkat massa. Tvärtom mot i fredags...

Tänkte springa till tåget kvart över sex och skynda mig hem. Sen ska jag gå en promenad till gymmet (inte för att gymma givetvis) och sola! Behöver få lite färg faktiskt och det var riktigt längesen jag solade. Man ska ju inte göra det för ofta.
Får se bara om jag hinner, jag är hemma kl sju och sen ska jag hinna ta mig dit också. Hoppas dom har öppet!

Har suttit på eleven.se och kikat runt nu ett tag. Dom har himla mycket bra grejer.
Nej nu får jag jobba lite till och sen slutar jag om tjugo minuter. Är helt stört trött på att bara sitta ner nu. Börjar bli sömnig när det inte händer något.

Ha de fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: