J E N N I F E R

Godmorgon söndag!

Kategori: Right now

(Det här inlägget skrev jag imorse, men det har visst inte ploppat upp på bloggen)
Tänkte skriva massor av grejer om vad jag gjort i helgen, men nu plötsligt kommer jag inte på något vettigt.

Den började riktigt bra med en skön kväll. Vi åt kaka och såg teve hemma hos Johan. Kakan bestod av 5 recept som dom hade blandat till ett. Citroncheececake, aprikosmuffins, chokladkaka, morotskaka och nåt mer. Inte riktigt lika äckligt som jag trodde! Hade man bjudit någon på den, och inte sagt att vad det var hade man tyckt den var rätt god!
Sen drack vi kaffe(!) till och så såg vi på Scrubs.

Lördagen skulle vi åkt och simmat på, men så hade jag ingen bikini och det fanns INGA att köpa i någon affär. Så det blev inget med det. Sen på kvällen spelade vi Laserdome, som inte var riiiiktigt lika kul som jag trodde. Förmodligen för att jag mest gick vilse och har ont i foten så jag inte kunde springa riktigt. Senare var vi hemma hos Jonas och pratade och chillade hela kvällen.

(Detta blev ett sånt där drygt inlägg som bara består av "Så gjorde vi det, och sen det, och efter det gjorde vi blabla..." men saksamma! My blog, my desicion!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: