J E N N I F E R

Supermormor!

Kategori: Right now

Nu sitter jag och äter frukost och läser på aftonbladet =) Hittade ett TV-klipp om en 72åring som är stört tränad! Haha, värsta supermormorn. Gå in och kolla här. Hon ser inte ut att vara mer än typ 50-55 någonting!


Snart ska jag pallra mig iväg till tåget, eller ja, om 45minuter! Så ska jag först ha körlektion och sen ska jag jobba till 18... Segtsegtsegt! Men imorn är jag ledig :D Ska jobba helg, så jag är ledig tisdag och fredag. Lite kasst när dagarna inte hänger samman.. Saksamma!

Imorgon tänkte jag klippa mig o kanske göra slingor om det finns tid. Kan ju i princip gå dit närsomhelst eftersom jag är ledig. Men jag ska träffa Sanne också, så hon får väl följa med kanske!

Nu måste jag göra iordning mig så jag inte missar tåget och sånt.
Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Totte säger:

    shit hon e NÄSTAN lika biffig som jag :D jag gör dock 60 armhävningar iradg. och jag e bara 19 år, tänk då hur många jag gör när jag e 72 :D

    2009-01-19 | 18:06:34

Kommentera inlägget här: