J E N N I F E R

O så missade jag tåget..

Kategori: Right now

Jag kom hem nu!
Men borde sovit för en timma sen...

Supertrött är jag! Missade tåget med några minuter och fick vänta i en timma. Fast jag klagar inte, jag har sett på How I met your mother. Hann se 4 avsnitt under tiden jag väntade. Därmed var det inte så farligt. Och så köpte jag en kanelbulle, lite nötter och en jordgubbssmoothie på Pressbyrån. Fasen att inte Espresso House hade öppet. Då kunde jag köpt en Chai Latte! (= det GODASTE som finns!!!)

Nu är jag dock så trött så att jag ser i kors så mina ögon ramlar ihop vilken minut som helst...
Godnatt på er!

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Jobbigt när man missar tåg, buss osv!

    Jag skulle med en buss hem, stadsbuss bara, och det är inte superlångt från stan till mig, men ibland orkar jag bara inte gå.. Så jag kollade klockansom jag har ställt efter hur stadstrafiken går så jag ej ska missa någon buss men så gick bussen tre-fyra minuter innan den skulle så jag missade den, och det var nog fler som missade! Dåligt när dom ej kan hålla sig till rätt tider!

    2009-01-15 | 08:00:36
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    Svar: Ja, det är riktigt läskigt! Jag menar, min syster som snart fyller fjorton frågade mig häromdagen vad kalorier och sånt var och varför man räknade sånt/vad det stod för.. Svårt att liksom förklara tycker jag.. Och så vet en åttaåring med om kalorier än mig!

    2009-01-15 | 21:06:52
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: