J E N N I F E R

O så jobbar jag igen..

Kategori: Right now

Nu sitter jag på jobbet på min lediga dag. Kanske inte världens roligaste syssla, men definitivt bättre än att åka hem och bli smittad av kräksjuka som hela släkten verkar ha åkt på. Uschans!

Ska dock bara jobba 2 timmar för sen ska jag hem och hålla andan medan jag packar ner lite grejer att ta med mig. Sen ska jag hem till Sanne och hänga. Ikväll åker jag till Totte igen och får stanna där hela helgen. Iofs jobbar jag helg, så jag kommer väl inte vara där så mycket. =( Men hem ska jag inte åka, det är ett som är säkert!

Jag tänker verkligen inte bli sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För övrigt trodde jag att jag fick lön idag så att jag kunde gå på stan och shoppa grejer. Men nej den kom visst på måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: