J E N N I F E R

Scrubs

Kategori: Tv/Film

Nu ligger jag i sängen och kikar på Scrubs. Älskar den serien!


Säsong 8 har börjat nu också! Woho!


Beställde för övrigt Sex and the City från Cdon för ett par dagar sedan.
Har verkligen blivit helt beroende av att ha någon serie att följa. Ser aldrig på film, men serier är helt underbara!

Gossip Girl - den bästa av de bästa, man bara älskar den! Har vartenda avsnitt!
90210 -  följde jag ett tag, sen har det inte kommit fler avsnitt så jag har lagt ner den
Scrubs - älskar!
How I met your mother - helt underbar, är inne på säson 3 nu
Vänner - önskar mig alla boxarna, tyvärr är det ju svindyrt med alla

Jag har alltid följt massor av serier på teve genom tiderna, men det orkar jag inte längre. Nu laddar jag ner säsonger eller köper dem. Förr har jag följt bl.a. Flipper (superlängesedan, minns att jag gillade Jessica Alba som var med där i redan då!), Älskling jag krympte barnen (gillade den en period när jag var liten), Dark Angel (med Jessica Alba den också), Buffy och vampyrerna, Roswell (Minns ni? Helt sjukt bra var den!!!), 7th Heaven (den där präktiga kristna familjen) och  sen är det ju dom som har kommit nu senare, Lost, 24, Dexter och Heroes. Shit vad mycket tv man ändå tittar på!

Sen finns ju Grey's anatomy, Desperate housewives och Sex and the city som jag aldrig vart så intresserad av. Men nu vill jag se dem också har jag fått för mig... Eller mest SATC, kan faktiskt erkänna att jag ALDRIG har sett ett helt avsnitt.

Jag har ändå en del att ta igen tror jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: