J E N N I F E R

Kall kväll

Kategori: Right now

Det är så extremt kallt ute! Inne också för den delen.
Jag bara längtar efter att dra på mig tjocka mysiga tröjor och varma gosiga tofflor och bara krypa ner under täcket och se på teve. Istället får jag pallra mig iväg till jobbet och slita. Men som tur är får man lön för mödan till slut.
Och för en gångs skull så tycker jag faktiskt att jag förtjänar det.
För det mesta har jag så höga krav på mig att jag aldrig klarar något jag vill, men det är ju bara korkat!

Idag har vi haft obligatorisk övertid och jag har jobbat från 9.30 till 20. Det är rätt länge det. Men det blir bra med samtal och definitivt mycket enklare att nå till bonus då. Ska bli skönt med en mer avslappnad månad än december.

Har dock fått veta att jag inte får så pissdålig lön nästa månad som jag förväntade mig, vilket är riktigt skönt.
Dessutom kom jag 3:a i en tävling och vann en digital fotoram. Det var kul! Men det verkar som att mamma och pappa redan har paxat den...

Nu måste jag sova, ser i kors av trötthet och imorgon ska jag jobba! Efter jobb blir det kanske VIP-kväll på Peak. Jacob har fått någon sån inbjudan som jag kanske drar med mig Totte på. Om vi (jag) orkar...
Natti natti!


En glad bild på Emma och mig från Liseberg i höstas (i Jukebox)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: