J E N N I F E R

GRATTIS PAPPA

Kategori: Right now

Goodmorning sunshine!

Nu sitter jag på jobbet och det känns faktiskt som att dagen börjat bra. Trevliga kunder och få problem så det är ju toppen. Dock är det lite problem med Karlstadsgrejen nästa helg! Bussen går kl 13 och jag trodde allt va klart, men nixpix det vart det  då inte. Vi har inga halvdagar inlagda så jag ska jobba till kvart över fyra. Problem! Hoppas det går att lösa.


Idag fyller pappa år!
Grattis på honom, 55 år.. Tjena! Snart 60!

Har ju inga bilder på jobbet men här är en lite snygg som jag la upp på bilddagboken för 100år sen..


Och jag fyller 20 i år! Börjar också bli sådär gammal och vuxen. Sen fyller lilla Ebba (som inte är så liten längre) 10 år!
Idag är ett sånt där år när alla fyller jämt. Jag minns när jag skulle fylla 10. Då satt jag också och tänkte på att alla skulle fylla jämna nummer. Haha. Det var halva mitt liv sen! En halv livstid kort sagt...

Efter jobbet ska jag gå och köpa pappas present! Glömde totalt bort det igår eftersom jag inte jobbade så jag var aldrig i stan. Och i Lerum finns inte mycket att köpa...
Jag tänkte köpa en tröja på H&M och något annat litet. Från mig och syskonen.

KRAM KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: