J E N N I F E R

Fredagnatt

Kategori: Right now

Hej hej!
Nu ligger jag hemma i sängen och slappar. För första gången på länge är jag riktigt sömnig.
Jag somnar liksom inte bara för att jag måste, utan jag faktiskt är väldigt trött och vill sova.

Idag har jag vart uppe tidigt och stressat mig igenom ännu en dag på jobbet. Jag vill inte klaga, men systemet vi har nu suger.
Jag vill ha tillbaka jobbet som det var i höstas och somras... Då var det riktigt bra! Men nej, nu orkar jag inte tänka jobb. Det är helg!

Efter jobbet mötte jag upp Sanne på stan. Vi gick en sväng och jag hann köpa två ramar för att sätta upp fina bilder på väggarna (på dem jag älskar, eller några av dom i varje fall). Jag köpte mig även Body Butter med doft av Cacao (mums!) och Listerine som var lila.

Resten av inlägget som jag skrivit försvann och jag orkar inte skriva om. Men jag var på bio med en massa folk och Sanne iaf!

Nu vill jag bara sova!
Puss o kram!

Kommentarer

  • Sanne säger:

    ÄLSKAR DEJ! <3

    2009-01-03 | 01:40:43

Kommentera inlägget här: