J E N N I F E R

En lååååååång dag.

Kategori: Right now

Jag är stört trött. Och jag har 5timmar kvar tills den här dagen är slut. Men missförstå mig inte, jag klagar inte. Jag har själv valt!

Imorse började jag jobba 9.30 och innan dess hade jag körlektion kl 8.30. Körlektionen gick mot förväntan riktigt grymt! Jag är inte alls lika superkass som förra gången. Nu kan jag backa runt ett hörn och det är ju grymt!
Sen har jag som sagt jobbat sen 9.30. När klockan blir 17 ska jag ha utbildning i 3timmar och efter det ska jag jobba en timma till. 21.15 slutar jag förhoppningsvis för dagen, om det inte är alltför långa telefonköer...

Men nu är min rast slut så det är väl dags att jobba lite igen. Får nog gå och köpa mig en cola och lite colanappar för att orka eftermiddagen. Det ska jag bannemej göra. Det är jag väl värd för den här dagen.

KRAM!

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Vad har hänt med din fiiina blogg?

    2009-01-27 | 18:48:20

Kommentera inlägget här: