J E N N I F E R

Thank god it's friday!

Kategori: Right now

Lalala! Det är freeeeedag.

Jag sitter hemma och tar det lite lugnt. Ska snart börja fixa mig lite smått, ska till stan ikväll. Orkar dock inte göra mig supersnygg, ingaet högklackat eller så. Det är bara kallt och halt. Tänkte dock ta ballerina för annars har jag bara slitna stövlar att sätta på mig. Man känner sig liksom aldrig lika snygg på vintern.

Antingen får man frysa som en idiot eller så får man platt och elektriskt hår av en mössa! Antingen får man ha varma goa och osnygga stövlar eller snygga pumps eller ballerinaskor som man fryser fötterna av sig i! Varm, gosig, dunjacka eller skinnjacka som är snygg men freezing kallt att ha på sig!

Jag får väl gå en mellanväg, frysa om huvudet och fötterna men ta på mig en varm gosig jacka...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: