J E N N I F E R

Morning

Kategori: Right now

Nu har jag vart på körlektion och är back in bed för att vila igen. Med Sex and the city på tvn är jag redo att ligga här en hel dag till. Är inte riktigt lika tjock i huvudet idag, men det är fortfarande tungt.

Ska väl försöka sova lite. Dock hatar jag att sova på dagen. När det är ljust ute vill jag bara göra saker. Det orkar jag ju inte nu så jag är väl så illa tvungen att vila.

Har nog ärvt den genen som resten av kvinnorna i min släkt har - jag-kan-inte-sitta-stilla-och-vila-utan-att-ha-gjort-klart-ALLT-som-behövs-genen. Man kan helt enkelt inte slappna av förräns allt som behöver göras är gjort. Typ städa, diska osv. Man sliter ju ut sig! När jag var liten lovade jag mig själv dyrt och heligt att aldrig bli en sån där vuxen. En sån som verkligen är vuxen istället för lycklig!

Don't worry - be happy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: