J E N N I F E R

iPhone eller Samsung Touchwiz???

Kategori: Things

iPhone eller Samsung Touchwiz...?
Jag kan inte bestämma mig. En rosa mobil eller en iPhone. Fasen vad komplicerat det är!
Dom är ju i princip samma sak. Men jag skulle liksom vilja prova båda en vecka var eller nåt. Och se hur det känns.
Men så kan man ju inte göra. Min iPhone ligger i varje fall på posten och väntar på mig så jag får väl småkika lite på den idag.

Totte vill ju ha den, så jag får se hur jag gör!

Nu är dock min lunch slut så jag måste jobba. Men hjälp mig! Hur ska jag göra?

Kommentarer

  • Johan säger:

    Det beror nog lite på hur ekonomin ser ut, de skiljer ju sig ganska mycket i pris. Personligen velar jag själv mellan dessa två, men pryltokig som jag är så lutar det åt Iphonen då det finns mer finneser på denna:)

    2009-03-09 | 19:05:56
    Bloggadress: http://nihlgrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: