J E N N I F E R

Idoler!

Kategori: Celebs



När jag var liten, typ 12-13 älskade jag dom. Jag såg på alla filmer där dom var med och dom var mina idoler!
Mary-Kate och Ashley Olsen. Jag var ett lika stort fan till Hilary Duff, Lindsay Lohan, Amanda Bynes och ja, fanns det någon mer?



Det är väl ungefär på samma sätt som min syster (som är 10) gillar Miley Cyrus, Vannessa Hudgens, Ashley Tisdale och alla andra på Disney Channel ungefär. Det är där hon hittar sina idoler! Vart jag hittade mina vet jag faktiskt inte, jag luskade fram på något annat vis.

På tal om min syster så har även hon en blogg, dock ska jag göra den lite finare innan jag länkar till den. Kanske kan hinna med det idag? Nu tänkte jag dock gå och ta mig lite frukost. Smoothie och rostat bröd känner jag för!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: