J E N N I F E R

When you're looking like that

Kategori: Musica

Det blev en sjuk dag idag. :( Har absolut ingen lust att ligga hemma, men orkade inte lyfta huvudet från kudden när jag vaknade. Inte av trötthet utan det var så tungt!

Men det är väl bara att göra det bästa av det?
Jag tänkte fixa rostade mackor och the till frukost. Snart... Orkar inte riktigt nu ;) Sen tänkte jag börja läsa Twilight också. Köpte dom för några veckor sedan, hela serien och har inte hunnit läsa ett ord ännu. Dessutom vill jag julpynta min blogg lite. Sannes också - för det har jag lovat! Jag vill titta på julkalendern också. Den måste man ju se ända fram till jul. & massa Disneyfilm vill jag också se!

Låter det som vettiga grejer att göra en sjukdag? JATACK!!

Westlife - When you're looking like that

Fick lite cravings efter Westlife när jag slötittade på Idol i söndags när jag kom hem. Saknar när vi lyssnade på dom, jag och Jonna var helt besatta. Haha. Åh vad längesen det var...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: