J E N N I F E R

Underbara julen

Kategori: Right now

Jag insåg precis att jag är ledig imorn. Och dan efter det. Och dan efter det. Och dan efter det.
Det gjorde mig till en väldigt lycklig tjej. Jag tänkte liksom inte alls på det först, utan bara på alla saker som ska hända och man ska göra. Imorgon ska jag sova ut. Punktslut. Jag tänker inte hoppa upp ur sängen tidigt som alltid annars. Så blir det mys hela långa dagen!

Nu tänkte jag ha lite spa-mys för mig själv. Duscha & peela mig. Ta ansiktsmask. Måla naglarna. Smörja in mig med bus. Sen borde jag plocka ordning mitt rum litegranna för imorgon får vil gäster. Julafton hemma blir det nämligen iår ♥

Hoppas ni har en lika mysig kväll som jag - PUSS!

3ans bingo nu! TJOFLÖJT


17ff954a4f20a94003d82757b488a328.png

Kommentarer


Kommentera inlägget här: