J E N N I F E R

Om någon ens orkar läsa!

Kategori: About me

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick ett litet sms om en fika i stan & det slutade med att jag har en pälsmössa - som jag älskar!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en gris
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på The Vampire Diaries, drack julmust och msn:ade (samma som nu alltså)
Det sista du sa högt: Minns inte ens, säkert något jag mumlade för mig själv.. gör så ibland ;)
Det senaste någon sa till dig: Mamma kom och berättade att dom skulle åka och shoppa julklappar tidigt imorgon
Vad har du druckit idag: Varm choklad, julmust, chailatte, mocca latte och cola
Vad var det senaste du åt: Marabou Vinter
Vad var det senaste du köpte: Mocca latte eller vad det nu hette...
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Schweinkallt och så lite snö
Godaste glassmaken: Pecannöt cola eller annanasglass tror jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaa! Såklart :)
Sover du tungt: Nej tyvärr inte, that sucks! Häromdagen vaknade jag av att jag fick sms från Sanne. Mobilen låg på laddning på min mjuka matta på andra sidan av rummet & ändåså vaknade jag
Drömmer du mardrömmar: Inte ofta alls och det är jag glad över, jag är så sjukt lättskrämd att jag aldrig hade somnat om i så fall!
Trivs du med ditt jobb: Jag älskar vännerna & jobbet är ok liksom
Favoritklädsel: Älskar jeansshorts och nåt linne, men annars är det nog lackleggins med något till maybe
Favoritlåt just nu: Hmm, jag gillar Break my heart - Taio Cruz
Vad ser du om du tittar till höger: Några tända ljus, ett glas julmust, några foton...
Vad gör dig glad just nu: Nästan allt, jag är på så himla bra humör nuförtiden!
Vad ska du göra härnäst: Sova, inom en ganska snar framtid. Men det börjar någon film nu som jag ska glutta på, något med Julia Roberts som jag hoppas är lite bra/gullig
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite småtrött & känner mig pluffsig.. har lite ångest för att jag käkat så mycket godis! Det är nog dags att bli lite hälsosam innan jag rullar fram
Favoritgodis: Choklad av något slag antar jag
Kläder just nu: Pyjamasbrallor som är rosa med små apor på och en t-shirt för simborgarmärkets 75års-jubileum som jag vann i somras
Sommarplaner: Inget hittills, men gärna någon slags roadtrip och massa resor - helst så mycket semester som bara går
Hur många kuddar sover du med: Typ 12 känns det som just nu, 4 vanliga kuddar oså har jag 4 prydnadskuddar bakom (kuddar is the SHIT)
Spelar du något instrument: Nixpix, har dock spelat både flöjt och klarinett.. är helt ok på bas! Men villvillvill verkligen kunna spela gitarr (SANNE LÄR MIG!!!!)
Morgon eller nattmänniska: Jag är nog en riktig nattuggla när det vill sig, hatar morgonen även om jag brukar vara hyfsat pigg fort
Vad är viktigast för dig: La familia och alla fina vänner ♥
Är du kittlig: Jaaaaa...
Snarkar du: Nej, bara om jag råkar vara grymt förkyld!
Stjärntecken: Skorpion! Har för mig att det betyder att jag är mystisk och självsäker om jag inte minns fel
Äckligaste insekten: Jag hatar alla!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: