J E N N I F E R

Julbak i snöyran!

Kategori: Right now

Jag är hemma hos Sanne och bakar. Fast det är snarare jag och Sara som bakar. Vi har gjort världens bästa pepparkakshus! Eller det vet vi inte om det blir förräns vi lyckats bygga ihop det.
Men det känns bra!

Vi gör slottet i Mysteriet på Greveholm! Fatta va snyggt det kommer att bli! Annat än förra året då jag och Sanne gjorde en Walk-in-closet! Hehe. Man kan inte klaga på våra idéer i varje fall...

Förövrigt har vi bakat lussebullar. LUCIBULLE! Hihihi.

Vi lyssnar på julmusik också. Min helt grymma playlist på spotify som jag satt och knåpade ihop på tåget hem från Stockholm. Peter Jöback, Britney Spears, Disney, EMD, Amy Diamond, Carola, Tommy Körberg, Frank Sinatra, Wham och alla möjliga. Bästa mixen!

Och vetni det bästa av allt - DET SNÖAR UTE! Kan man få mer julkänsla?



Kommentarer

  • Sanneeee säger:

    Full koncentrerade iaf! ;)

    2009-12-13 | 01:10:23

Kommentera inlägget här: