J E N N I F E R

Fullpackhade väckhaaaaa! ♥

Kategori: Right now

Lägenheten var underbar! Jagvillvillvillvillvill verkligen ha den!
Det står mellan mig och två andra. Och jag får veta innan veckan är slut.
Tänk vad perfekt att flytta om ca 3 veckor i så fall. Fast nej, nu ska jag inte hoppas för mycket...

Ikväll var det mys med Sanne. Lite Ullared, American Pie & Paradise. Kladdkaka med grädde får vi inte glömma heller - sjukligt jättegod var den! Imorgon kommer jag väl dock att rulla fram.

Den här veckan är redan ganska så jätteplanerad. Roligt men samtidigt lite tungt att aldrig bara chilla. Men iofs är det bland det tråkigaste jag vet att bara sitta hemma och göra ingenting.

Måndag: Lägenhetsvisning + måndagsmys
Tisdag: Inget planerat ännu... Funderar på att kolla om middag med någon? Johan maybe, det var ett tag sen!
Onsdag: Glöggkväll hos chiefen med hela teamet
Torsdag: Bowling och middag
Fredag: Jobba kvällen, någon kul idé om vad man kan göra efteråt?
Lördag/Söndag: Träffa Sanne, baka pepparkakor, köpa någon julklapp? Det kommer dessutom alltid upp något!
Sen borde jag ta spruta någon dag, men jag vet inte när jag ska kunna hinna planera in det...


SOME PICS FRÅN STOCKHOLM
Men bara några, orkade inte mer nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: