J E N N I F E R

Trött-tisdag..!

Kategori: Right now

Jag borde vara äckligt trött, men här sitter jag och är rätt pigg. Eller nej, pigg är att ta i, men de känns inte som att jag vill sova hela tiden. Jag är rätt nöjd med att vara upphoppad ur sängen och redan sitta på jobbet.
Jag slutar tidigt och det är underbart!

Igår var vi ute en sväng, jag hade bil så det var riktigt chill när man skulle hem :)
Vi käkade lite, sjöng karaoke och pratade - hur gött som helst & man borde göra det oftare..

Idag ska jag klippa mig direkt efter jobbet så jag får fara hemåt i raketfart! Sen ska jag träffa Sanne och tänkte försöka tvinga med mig henne till Allum. Jag känner mig grymligt sugen på att köpa mig en jeansskjorta och kanske möjligtvis någon slags nyårsklänning. Skitsamma vad jag ska göra - men fin vill jag vara ändåså! Om det slutar med att jag sitter hemma framför teven vill jag ändå vara tjusig ;)

Nu hoppas vi att den här dagen far fram i raketfart, så att jag slutar snart!
Får se vad som sker på nyår också... har fått massa små inbjudningar men inte något som låter riktigt kul ännu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: