J E N N I F E R

Tobuyornottobuy...

Kategori: Right now

Nu är jag supertrött. Har snart gjort allt jag skulle idag. Eller allt som jag kan göra hittills, för på listan stod att träffa Sanne också. Men hon verkar inte riktigt ha vaknat! För jag kan inte få tag på henne! :) hon hör säkert av sig snart...

Jag håller på och funderar fram och tillbaka över vad jag behöver köpa för prylar till mitt hushåll. Micro har jag bestämt mig för att prioritera bort just nu. Svindyrt! Och det är så sjukt mycket godare att käka bröd från ugnen tillexempel.

Strykjärn och sådana saker får jag troligtvis i julklapp. En brödrost vill jag ha. Stekpanna & kastruller behövs. Tallrikar och glas. Muggar har jag. En stooor matta behöver jag. Lite badrumsprylar såsom duschdraperi och handdukar behövs inom en snar framtid. Förmodligen sånt jag får lite i julklapp också :) Ett nytt överkast hade jag behövt, ett som är enfärgat! Någon slags klädhängare och skohylla.
Sen är det egentligen inte så mycket mer. Resten finns eller så har jag det redan. Bord, stolar, säng, tv-bänk, tv, dvd, andra mattor, lampor, bestick, mixer, hylla, sängbord.

Nu har jag babblat på en stund, inget intressant att läsa - men bra för mig som behövde få ordning på vad jag behöver köpa och inte! Nu svarade Sanne iaf så det bär av dit! Vi ska göra marsipanfigurer och doppa i choklad :D MUMS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: