J E N N I F E R

Snabbinlägg...

Kategori: Right now

Nu sitter jag och käkar chokladboll - så jäkla gott!
Idag tänker jag bara åka hem och slappa. Det blir lägenhetsvisning på måndag istället och ärligt talat känns det faktiskt bra. Jag behöver chilla lite ibland ;D

I helgen blir det ju Stockholm vilket kommer bli jättenice. Jag längtar efter att åka bort lite.
Har blivit lovad att få låna min lillasysters mini-PC så kan vi glutta film och sånt hela vägen med tåget. Perfecto!
Kanske borde kika om dom har HomeRun på tåget... Jag fick några lösenord från jobbet och det hade ju inte vart helt fel med internet också!

Nu ska jag jobba som satan... Har massvis att göra! Pusspåer!

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Har du fått förlängt med Telia förresten? Hörde att det var en del som blivit arbetslösa nu :(.



    Låter härligt med Stockholm! Och chokladboll :)

    2009-12-03 | 11:52:36
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: