J E N N I F E R

Julbord & snöbollskrig!

Kategori: Right now

Idag var man inte vidare pigg, men jag antar att jag får skylla mig själv. Kom hem seeeent igår!

Jag blev sjuk igen i tisdags och pinade mig igenom dagen. När jag kom hem däckade jag på sängen och var i princip okontaktbar fram till klockan 12 nästa dag. Sen har jag gått som i en dvala fram tills igår kväll. Vet inte vad det var med mig, förkyld och sånt tillsammans med trötthet.

Igårkväll piggnade jag i varje fall till lite och tog mig iväg på julbord. Det var på en båt som åkte runt i kanalen!
Med Johanna, Carline, Johan, Emanuel och Marcus. Ett grymt gäng! Vi käkade massor av god mat och godis tills vi knappt orkade andas. Det snöade hela kvällen så vi hade snöbollskrig på taket på båten!!
Helt underbart härlig kväll :)

Mer julkänsla får man leta efter! Jag tänkte slå in paket, mysa hemma med glögg, lussebullar och pepparkakor och någon julig film. För idag blir det förmodligen bara hem och chilla. Låta förkylningen gå ur och ta det lugnt för en gångs skull. Jag är sämst på det. Men nu har jag dessutom inga pengar kvar efter alla julklappar, så det är väl inte helt fel egentligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: