J E N N I F E R

En såndär pysslingsbrylling

Kategori: Right now

Nu ligger jag hemma i sängen igen. Det var inte lång tid jag spenderade på jobbet...
Pratar på msn med lille Johan, min personliga släktforskare. Det är lite häftigt, hittills har han hittat mig en syssling och en... jaa, vad heter det som är avlägsnare än syssling - brylling? Pyssling? Någe sådant!

Hursomhaver så ska vi ha bak&julmys hos Pysslingsbryllingen långtborta i skogen på lördag. Funderar lite över om jag kanske ska ta mig en sväng förbi farmor och farfar. Passa på när jag ändå är där! :) Eller så måste jag egentligen både jobba övertid och köpa julklappar.

I helgen blir det nog fulltupp med julklappsshoppande. Tänkte försöka mig på att inte gå ut en helg för det blir så dyrt jämt. Förrutom förra helgen, i Stockholm. På något vis lyckades jag ha 100kr MER i plånboken när jag kom hem. Då är man antingen totalt nykter eller jäkligt bortskämd så att man blivit bjuden på allt. Gissa vilket som gällde mig. Jag får lite dåligt samvete...

Nu tänkte jag passa på att lägga över allt jag äger och har på min dator på min hårddisk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: