J E N N I F E R

Dan före dan före dopparedan

Kategori: Right now

Åh nu är det nästan julafton! Dan-före-dan-före-dopparedan... Tiden går så himlans fort!
Igår var jag ute och åt middag med lite folk. Johan, hans jobbarkompis och hans familj. Det var himlans trevligt och maten va smaskens. Men trött som tusan är jag idag!!!

Idag blir det jobb, har redan jobbat övertid 1½ timma så jag känner mig himla duktig. Jag fick gjort massor & det behövdes!! Nu blir mina små kunder glada.

Senare ska jag fixa dom sista julklapparna. Tänker så det knakar på vad jag ska köpa förnågot. Så himla svårt... Eller nja, inte svårt egentligen, men jag vill köpa något så himla fint. Något som bara passar PERFEKT till den som ska få det.

Mika, Sanne och Malin är kvar.
Sen tänkte jag köpa något mer litet till mamma, morfar och kanske Ebba. Baraföratt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: