J E N N I F E R

Christmas Night

Kategori: Right now

Det har vart en helt underbar dag och jag har fått ett par fina paket.
Nu går ögonen i kors sådär härligt och det är dags att sova. Har redan krypt ner i sängen och har det riktigt mys.

Tack för en fin julafton!
Tack för god mat. Tack för alla presenter. Tack för en massa goa skratt. Tack för snön. Tack för alla söta GODJUL-sms som jag fått. Thankyouverymuch.

Imorgon ska jag vakna upp och känna efter vad jag vill göra. Inte planera något. För jag kan helt ärligt inte minnas senast jag vaknade upp och hade en helt oplanerad dag. Det beror mest på att jag inte visste om farmor&farfar skulle komma imorn eller övermorn. Så jag vågade inte planera in något helt enkelt. Men jag är rätt nöjd nu.

GODNATT & godjul för iår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: