J E N N I F E R

Är egentligen...

Kategori: Right now

1dd434c0b359029b5224f6537c6aa532.png

Kolla varifrån!

Är egentligen på bio just nu, men tyvärr var filmen inte sådär superkul... Så vi sitter och viskar lite här, som tur är sitter vi på bakre raden, HAHA! Sen ska vi gå på café, ta en latte och prata en stund.. :)och så ska sannegull jobba natt!

Hon jobbar som en tok, men ja, hon får ju pengar för kämpet också. Det får inte jag vilket är rätt segt! Men jag tänker som så: att jobba kan jag göra sen när jag bor i stan. Då behöver jag inte krångla med att låna bil och sånt. Så imorn blir det chill hemma med syster och resten av familjen! Jag vill göra marsipanfigurer och doppa i choklad! Och så ska jag träffa Sanne en stund.. Blir en helgrym helg helt enkelt! Det var längelängelängesen jag hade en sån här lugn helg. But I like it! <3

Nu är det ungefär en halvtimma kvar av den sega filmen -- den handlar om coco chanel och jag trodde den skulle vara görbra! Menmen, ibland har man fel.

FÖRRESTEN! Bilden jag bloggar med är på mig igår, på café! Myspys :) nu blire titta på filmen några minuter, jag har åtminstone betalt för den ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: