J E N N I F E R

Kelly Clarksson

Kategori: Celebs

Jag har fortfarande inte riktigt gått upp ur sängen ännu! Mitt huvud är lite tungt & jag är trött som tusan.
Kom inte hem förrän 4 i natt. Men det var det värt för vi hade grymt kul! Har lite bilder som jag kan ladda upp senare! Tänkte även pilla ihop en ny design & satsa lite på bloggandet igen!

Låg och kollade på So you think you can dance för en stund sen.
Kelly Clarksson
uppträdde lite! & hon har blivit lite rundare! Inget fel med det, jag tycker det är ganska grymt att hon inte bryr sig om idealen. Men hon hade skittråkiga kläder på sig. Pösigt, svarta utstående byxor, rött linne som satt illa... Varför behöver hon sunka till sig bara för att hon är liiite större? Hon hade grymt bra stil innan!


Kelly för något år sedan...

...och nu! (Detta var inte var hon hade på sig i SYTYCD, det hittade jag ingen bild på tyvärr)

Nu ska jag pallra mig upp och göra en pan-pizza & sen bär det av till IKEA med Malin. Bara lite småsaker som ska shoppas! Puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: