J E N N I F E R

Underbar kväll!

Kategori: Right now

Jag hade så jääääkla kul igår kväll!

Kvällen började med att vi gjorde ordning oss lite smått hemma hos Malin. Snyggade till oss och hade trevligt! Sen gick vi och mötte upp det mesta av folket på Notting Hill. Har aldrig vart där förut & folket var nog liiiite äldre än mig, haha. Men det va sjukt mysigt!

Dock stack vi iväg och åt lite för vi var döhungriga, jag, Malin och Erik. Vi bara gick rätt över gatan till ett litet ställe som hette Byns Bistro. Supermysigt! Lätt en sån där "romantisk-första-dejt-resturang"! Det var bra service, billigt, görbra mat och jättefint! Perfekt helt enkelt. Sedan drog vi tillbaks till dom andra & satt på uteserveringen och chillade.

När vi tröttnade på att vara stilla tog vi en taxi (!) till ParkLane för att dansa lite. Vi trodde aldrig vi skulle komma in, men tja - varför inte chansa?! Så vi 7 pers ställde oss i kön för dom som stod på listan... och vi kom in!!! Sen dansade vi tills fötterna inte kunde bära oss mer.

Jag blir glad bara jag tänker på kvällen! & så träffade jag Niklas!!! Sjukt kul! :D

Som vanligt har jag typ inga bilder. Men det kanske kommer upp några på facebook efterhand, vad vet jag. Ett par kort fastnade jag nog allt på!

Puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: