J E N N I F E R

Matigt

Kategori: Right now

Jag känner mig ganska hungrig och har suttit här och fnulat på vad jag ska äta.
Har redan vart så duktig idag att jag har lagat lax, potatis och rom+rödlökssås. Men då var det givetvis något fel på den jädrans potatisen. Gammal eller nåt (jag trodde knappt potatis kunde bli det!) hursomhelst så smakade det inte nåt vidare. Istället har jag frusit in laxen och ställt såsen i kylen. Det får bli sånt gottigt imorn istället!

Var inne på arla och kikade efter smaskiga pastasallader. Givetvis har jag knappt något hemma och orakar inte pallra mig iväg till affären. Men jag har nog kommit på något ganska smaskigt ändå! Man tager vad man haver!

Nu väntar jag på att pastan ska koka upp! Mums! Kan knäppa en bild sen om det ser gott ut! ;)
Puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: