J E N N I F E R

The truth and nothing but the truth

Kategori: Right now

Lovar du att vara ärlig? Jag lovar!
Du heter: Jennifer
Smeknamn: Jenni, Jenny, Jennifer
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag vet faktiskt inte, brukar inte vara så sorgsen... Får nog tänka lite!
Beroende av: Godis
Vem behöver du mest just nu: Totte, Sanne och min familj
Vad tror folk om dig? Att jag är en sjukt glad människa
Stämmer det? Ganska bra, oftast
Vad får du oftast komplimanger för? Lite allt möjligt, mina tänder är väl det roligaste och min stil kanske (ganska enkel men snygg)
Vad säger du för att imponera på någon? Inget speciellt så, de beror väl på vem man försökter impa på
Hur imponerar man på dig? En utåtriktad och glad person gillar jag!
Brukar du skratta för dig själv? Haha, JA
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Glad påsk och lite så från Sanne och efter det finns ett påsk-sms från Maba
Var bor du? Floda och lite i Göteborg
Trivs du där: Inte Floda så mkt, eller jag trivs väl, men jag skulle inte alltid vilja bo där!
Äger du några converse: 1 par vita, som iofs inte är så vita längre
Sprit, cider, vin eller öl: Helst cider, men någon drink är gott också - men aldrig öl!!!
Brukar du bli för full: Jag har aldrig vart full, men lite lulligt avslappnad typ, jag är grymt bra på att dricka lagom
Vad har du för mobil operatör: Telia! Jobbar där och har världens bästa företagsabonnemang, jag betalar inget själv
Är du allergisk mot något: Ja, hästar, har vart och ridigt idag och överlevde faktiskt pga allergitabletter (Clarityn rocks!)
Har du haft sex idag: Haha
Nästa mål i ditt liv: Ta körkort!!
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Jennifer" eller "Hallåååå!"
Vem ringde du senast? Mammsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kollade hur det gick med hästarna och så lovade jag mamma att jag skulle betala hennes frisörbesök istället för hyra hemma, det känns liksom att pengarna går till något vettigt då
Antal timmar sömn inatt: Rätt många, men har inte någon koll på hur många
Sov du ensam: Nej, som tur var, sov med Tottegos
Brukar du komma i tid: Jag är rätt grym på tider faktiskt
När mår du bra: När jag är ledig och har något kul planerat, en resa eller något kanske
När blev du fotad senast: Några timmar sedan
Hur känner du dig nu: Glad, lite svårt att andas och snuvig, men lycklig
Vanligaste färg på dina kläder: Grå skulle jag tro
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt
Vad saknar du: Mamma, Ebba och Sanne
Hade du en bra kväll igår: Ja grymt bra, myste framför tvn med Totte och Maba
Favorit dryck på morgonen: Juice eller the - nej helst smoothie!!
Rakar du benen: Of course! Mjukt o fint
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ganska tidigt, rätt olika men mellan 22-00, är rätt trött på kvällen jämt och det är stört tråkigt!
Är du blyg? Ibland och ibland inte, det släpper iaf ganska fort isf
Sysslar du med någon idrott: Nej, men snart ska jag och Malin biffa på gymmet!
Vill du hellre ha mail än brev: Mail, men ett brev då och då skulle vara kul!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaaa, jag är romantisk av mig
Har du spytt offentligt: Uuuuh nej!! Som tur är !!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vad tror ni? Precis.
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Är du bortskämd: Jag tycker inte det, men vissa skulle nog tycka det
Vad gör du i morgon: Åker till IKEA och sådär skulle jag tro
Vad är det värsta du vet? Skitsnack
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vet inte, om jag shoppar blir det nog nån tusenlapp eller två, men annars försöker jag vara sparsam (vilket typ aaaaldrig lyckas)
Vad behöver du just nu? Ett bad och lite hjälp att andas (hoppas allergin släpper snart)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jennifer Aniston gillar jag
Vad längtar du till? Tills jag har ett körkort!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolutly
Vad använder du för shampoo? NIVEA för färgat hår just nu
Vad är det finaste du fått? Don't know..
En speciell dag du minns: Typ alla dagar i Tunsien!
Tycker du om någon just nu: Ja, det gör jag verkligen!
Om fem månader: Vet jag inte alls vad jag gör. Kanske jobbar, kanske pluggar!
Du samlar på: Skor?
Gröna eller röda äppeln: Gröna äpplen tack
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer ingen när jag är arg eller ledsen, men annars skulle det nog vara mamma kanske eller Totte om jag inte är med honom
Gillar du golf: Har aldrig testat annat än minigolf men det kan ju vara kul
Vilken tid gick du upp idag: Strax efter 11, men då hade jag vart vaken ett tag!
Har du sovit i din egna säng inatt: Nejnej
Har du strumpor på dig nu: Yesbox
Vad ska du göra ikväll: Don´t know yet
Är det okej att gråta: Verkligen!
När grät du senast: Minns inte det, men säkert för att jag va stressad över något
Laddar du ner musik och film från Internet: Var ett tag sedan nu, man ska ta det lugnt med sånt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa massor och spara mer!
Bär du glasögon eller linser: Nej, inte annat än solglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag är inte alls petig med sånt sålänge det är snyggt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 9 och 12 kanske
Har du piercing: Ja, i örona
Vill du gifta dig: Ja någongång
Vill du ha barn: Om några år, eller fler än några, absolut inte nu i varjefall
Solar du ofta: Nej inte så ofta, bara på sommaren i princip
Är du bra på att laga mat: Ganska så, det börjar ta sig!
Gillar du att dansa: Jaaa!
Är du flygrädd: Nej inte ett dugg
Hur vig är du: Ganska så, inte så jag kan gå ner i spagat, men himla töjbar ändå
Vad dricker du helst när du är törstig: Fanta eller juice
Vilken är din favoritglass: Twister. Ni vet, spirello?
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill i varje fall att det ska finnas något, så ja det tror jag väl
Tycker du om sushi: Nja, det funkar, men inte så man blir sugen på det
Vad äter du helst när du ser på film: Dricker gärna smoothie eller knaprar nötter. Men det tål inte Totte, så då blir det mest godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dem!
Har du tandläkarskräck: Nej, men borra gillar jag inte, mest hatar jag ljudet!!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska, definitivt! Totte är tvärtom vilket är tråkigt
Vilken ögonfärg har du: Lite blå-gröna, beror på vad jag har på mig nästan
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, vem har inte gjort det?
Biter du på naglarna: Ja tyvärr, önskar det va lättare att sluta
Röker du: Nej - jag har aldrig ens provat!
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig, går någonstans på sin höjd. Men som sagt, snart ska jag börja!!
Senaste låt du hörde: Rihanna, kommer inte ihåg vilken just nu, men den gick på radion nyss
Vad gör du på helgerna: Lever livet och slappar

Kommentarer

  • Denise säger:

    När blir det Tunisien reeeeunion?! :D Nu tycker jag faktiskt att det är dags!

    Eller Jensen glass ;)

    bra lista förövrigt;)

    2009-04-12 | 00:17:20

Kommentera inlägget här: