J E N N I F E R

Sånt där man verkligen "behöver"...

Kategori: Right now

Jag sitter på utbildning och det meningen att jag ska lära mig saker. Men jag tror jag har glömt hur man lär sig. Jag kan inte lyssna och förstå. Jag fattar inte förrän jag sitter framför datorn, med kunden i luren och måste kunna!

Istället sitter jag och surfar runt -- Aftonbladet, bloggar, webshopar och Facebook givetvis!
Men ändå snappar jag upp förvånansvärt mycket av vad vår gulliga lärare säger.

Jag har kommit på massor av grejer som jag "behöver":
♥ Gymkort -- ska köpas på fredag med Maba! Vi ska bli så duktiga så!
♥ Träningskläder -- skor har jag redan som jag fick av Totte i födelsedagspresent, men jag måste liksom vara snygg också...
♥ En fin guldig kamera -- dyr som attans, men en dag så...
♥ En ny mobil -- men det ska jag vänta ett par månader med, tills det kommer någon ny tjusig modell av SonyEricsson
Basgrejer --vita/svarta linnen och t-shirtar, såna där vettiga grejer
Svarta jeans!!! -- måste verkligen hitta ett par nya, mina är trasiga (och inte på något snyggt vis!!)
Chai-the pulver & mjölkvisp -- älskar ChaiLatte, mums!

Det är väl på ett ungefär det jag vill ha/behöver just nu. Och jag gillar listor. Hatar att ha saker i huvudet. Muchos bättre att skriva ner det! Då behöver man aldrig tänka själv...

Nu ska jag koncentrera mig en stund till! Slutar väl om sisådär 2-3 timmar.
Puss&kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: