J E N N I F E R

Körkoooooort!

Kategori: Right now

JAG HAR TAGIT KÖRKOOOOOORT!!!!! =D

Fast det är inte så att jag har förstått det ännu. Det blev så stressigt mot slutet att det fortfarande inte ens känns som att jag kan köra bil...

Men tydligen kan jag det!

Dock hade jag ett enormt flyt med själva uppkörningen! 10.45 skulle det börja, men det var en lite läskig typ som satt bredvid i "väntrummet" och skulle köra upp idag han också. Han hoppade omkring och sjöng för sig själv och hade sig och var allmänt läskig. Så mannen från vägverket som han skulle köra upp med, sa att det var ett för stort hot att åka ut med honom idag.

Han som jag skulle köra upp med, han var säkerhetsombud så han var tvungen att stanna en stund. Så en kvart gick av min körtid utan att vi ens hann börja. Kl 11 gick vi ut, så fick jag kolla däcken och sen åkte vi. Parkera och backa runt hörn fick jag göra och sen var det klart. 11.20 hade jag körkort! Haha, racerfart!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: