J E N N I F E R

Party ikväll

Kategori: Right now

Gooooodmorgon!
Det är fredag, jag är ledig hela helgen och har massa kul planerat och jag är jättepigg idag. Känns som en grymt bra dag! =D

Ikväll ska jag på lite party, med Telia. Funderar på att springa ut på stan och köpa mig ett par snygga klackar innan dess för jag äger faktiskt inga. Och jag har ändå fått lön idag... ;) Hihi, jag är en shopaholic!! Men till mitt försvar har jag letat efter ett par som sitter bra, är lagom höga och sköna -- sedan typ flera år tillbaka! Sen är jag väl värd det eftersom jag har tagit körkort, då måste jag ju få en liten present!

Nu sitter jag och svarar på fakturasamtal och det går lite bra. Jag läste igenom heeeela utbildningspärmen igår, så nu har jag i varje fall ett hum om vad jag ska göra liksom. Framsteeeg!!

Bloggar senare, puss&kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: