J E N N I F E R

Rik!

Kategori: Right now

Gissa vem som blir rik på skatten?
Nästan en hel månadslön får jag tillbaka, 12000kr i runda slängar (eller svängar?)! Mamma kunde inte hålla sig så hon öppnade det åt mig =D Haha, hon är söt! Och jag är lycklig, sparpengar!!!


För övrigt har jag sökt till högskola i höst, Borås eller Högskolan i Väst.. Båda är distanskurs i Webdesign typ.. Men jag vet inte om jag ska välja distans eller pendla till Borås och läsa det på vanligt vis. Samtidigt som det är jobbigt att pendla, så är det ju kul att träffa folk! Svårt val ju... Vad tycker ni?

Nu sitter jag och jobbar, ringer i princip ingenting vilket är massa skönt! Ikväll ska jag hem och äta middag med familjen och packa lite saker. Sen ska jag tillbaka till Tottes lägenhet så vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Fixa till den kanske!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: