J E N N I F E R

Lite vuxenhet

Kategori: Right now

Idag har jag gått på utbildning hela långa dagen. Känns inte som att jag har lärt mig speciellt mycket dock. Det fastnar ändå inget förrän man har praktik på det. Så jag är ändå inte så väldans orolig.

Nu är jag i lägenheten. Känns inte riktigt som jag bor här eftersom jag inte har så mycket saker här. Får plocka hit lite i helgen kanske, så kan jag känna mig liiite mer hemma. Jag är rätt hemmastadd ändå, men ja, ni fattar! Känns rätt spännande och vuxet ändå =) Jag dammsög och diskade förut liksom. Sen gjorde jag iofs varm oboy med marshmallows och åt bara marshmallowsarna... MUMS!
Man behöver inte växa upp på alla sätt!

 Nu ska jag snart fixa mat - fiskpinnar och ris. Haha, men jag gillar det! Ikväll ska jag hem en sväng, kanske tvätta lite skit och umgås med familjen. Har inte vart hemma sen typ för en vecka sen eller något! Minns inte ens när...

KRAM & PUSS!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Har du flyttat in hos christoffer?

    2009-04-16 | 09:41:42
  • Lovisa säger:

    Svar: Så lite så :)

    2009-04-16 | 12:37:13
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: