J E N N I F E R

Ledig dag

Kategori: Right now

Nu har jag haft min sista körlektion innan uppkörningsdagen! Helt sjukt.... Får hålla tummarna för att jag klarar det nu!!
Jag skulle klara det lätt om jag inte slarvade tror jag. Jag kan köra bilen och växla och allt sånt. Men jag är stört kass på att följa skyltar. Jag slarvar. Bara jag koncentrerar mig och inte blir för nervös så skulle till och med jag tro att jag klarar det.

Idag är jag för övrigt ledig och ska till Ullared med Maba. Det blir mest såna där vettiga saker som tvättmedel och ett diskställ som jag ska köpa. Har inte så himlans massa pengar just nu. Men innan det, så ska jag pallra mig iväg till Coop och kopiera nyckeln och köpa mat till Totte. Han är sjukling idag.

Hoppas ni får en grym dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: