J E N N I F E R

Dumb blonde

Kategori: Things


Det här schampot och balsamet tänkte jag köpa i helgen. Mitt hår blir platt, fult och slitet av de flesta olika schampon -- men detta verkar bra! Jag undrar vart jag kan hitta det i stan bara... Säkert finns det på någon frisörsalong eller så! Förhoppningsvis på Åhléns! Annars finns det bombsäkert på Bellbox, men det finns ju tyvärr bara i Allum. Panache finns ju i och för sig i Nordstan. Jag får helt enkelt leta lite!

Ska en sväng på stan med Sanne på lördag. Vi ska hitta studentklänning till henne och det är ju det viktigaste! Det får vi prioritera först! =) Det blir hur som helst en mysig dag! Ska bli riktigt skönt med helg efter 2 veckors utbildning och tidiga mornar!

Nu har vi rast och jag tror jag ska ta lite kaffe för jag somnar snart här...

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Jag är ganska säker på att Dumb Blonde finns på Kicks också. Annars garanterat på Åhléns! Vet att jag sett det någon gång när jag traskat runt i stan :)

    2009-04-22 | 15:32:25
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Du kan köpa det på Frisörcenter som ligger mellan Buttricks och hållplatsen vid Domkyrkan :)

    2009-04-22 | 21:02:59

Kommentera inlägget här: