J E N N I F E R

Dagen idag

Kategori: Right now

Nu har jag spenderat en hel dag på stan och gått över 13000 steg. Vad gör man inte för sitt team?
Vi har stegtävling på jobbet och även om vi inte vinner, så är det himla kul att tävla.

Jag och Sanne har haft jättemysigt. Vi åt Subway-mackor i solen vid kanalen! Superbra väder har det vart hela dagen =) Man borde väl inte gått runt på stan då, men vi letade studentklänning eftersom Sanne snart tar studenten. Vi hittade en superfin som gör att jag önskar att jag hade haft en finare! Haha.

Jag köpte som vanligt alldeles för mycket! Men bara saker jag tänkt köpa i princip. Impulsköpte en mascara och en söt klänning på H&M, men den kostade bara 129kr så det räknas inte riktigt tycker jag. Viktigast av allt var att jag köpte träningskläder! Sjukt snygga var dem också! =D Jag kommer vilja träna vareviga dag. Nu är det bara gymkortet som fattas. Jag och Maba får dra och köpa det någon dag i veckan!

Ikväll ska jag och Totte bara ta det lugnt. Jag är sjukt trött, vaknade 7 imorse och kunde inte somna om. Mådde väl för illa eller nåt. Men så fort jag kom ut i luften förut så mådde jag tipptopp. =) Nu ska jag läsa lite bloggar och titta på Scrubs. Mysigt som bara den! Puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: