J E N N I F E R

Borttappad och förvirrad

Kategori: Right now

Godmorgon kära vänner!
Nu sitter jag och tragglar mig igenom samtal efter samtal om fakturor. Och det är krångligt. Jag är totalt borttappad och jätteförvirrad! Jag gillar inte att inte kunna saker... Vill veta vad jag säger och vad jag håller på med =) Hoppas det går upp ett ljus SNART!

Helgen närmar sig med stormsteg -- u n d e r b a r t !
Jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra riktigt. Jag skulle vilja jobba - för att få maxbonus denna månaden. Men jag vet inte om jag orkar för det första. Och för det andra tror jag inte man får eftersom det inte ringer speciellt mycket.

I helgen ska jag...
Fredag: Jobba och kanske gå ut på kvällen på någon Teliagrej
Lördag: Gå på stan med Sannegull och sen kanske åka hem (till Floda) & hämta Sanne mitt i natten och köra lite med mitt nytagna körkort eller umgås med Totte
Söndag: Gå på Ebbas konsert på morgonen och dansuppvisning på eftermiddagen (kanske träffa Sanne däremellan?)

Det som är säkert är i alla fall att jag ska hem någon gång och att jag ska springa på stan!
Men jag dör inte, jag har bara en himla massa i-landsproblem just nu...

Kommentarer

  • Sanne säger:

    ÅÅÅÅH, GULLEDIG! :) du får jättegärna hämta mig :)(A) <3<3<3

    2009-04-23 | 11:23:00

Kommentera inlägget här: