J E N N I F E R

Köpa teve?

Kategori: Things

Nu sitter jag i sängen, med datorn i knät och gör bloggdesign. Patriks blogg denna gången. Men det blir inte som jag vill. På något sett så ser allting bara... löjligt, ut. Sen vill jag inte göra den alldeles för lik min och då är det svårt.

Strax kommer han hit, Patrik. Min underbaring! Så ska vi titta på någon film och ha mysigt. Han hade med sig någon som han vill se på teven, så jag får försöka få med mamma och pappa på att se den. Jag har nämligen inte någon teve just nu. Ska dock köpa en vilken dag som helst! Vet inte riktigt vilken bara, någon som är expert på det?

FUNDERAR PÅ NÅGON AV DOM HÄR

       

1. Samsung 32" för 5790:-'
2. Philips 42" för 6990:-
3. Anderson 37" för 6990:-

Vilken är bäst?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: