J E N N I F E R

The D-day!

Kategori: Right now

Jag sitter på jobbet och ugglar... Väntar på att det ska bli kväll så att jag slutar. Så att det kan bli imorgon och nästa dag och till slut helg och sedan söndag! The D-day! Tunisien!


På söndag är vi där!


Det känns liksom som en lång långsam slutspurt. Idag är det så grått att man tror att det har vart kväll hela dagen lång. Så långsamt! Sen när jag slutar ska jag dra runt i Nordstan en kort sväng. Hade velat gå till Panduro och köpa lite pysselgrejer som jag missade igår. Men jag har inte det minsta lust att gå dit i pissvädret. Det räcker gott att ta mig till Nordstan! Ska köpa en kjol med stjärnor på och någon söt blusaktig grej med blommor på tror jag. Om jag hittar... Såg något liknande det jag ville ha på Rut m.fl.

Efter det ska jag dra till Patrik. Vi ska till IKEA för jag ska köpa handdukar och sådär. Eller egentligen inget mer för jag har inte råd. Vill ha med mina pengar till utomlands!

Nej jag får väl jobba strax igen. Min admintid är slut om typ 5min...

Pusspåer!

Kommentarer

  • Sabine säger:

    jag är inte alls avis..

    snygg design förresten!

    2008-10-15 | 19:58:00
    Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
  • men säger:

    men as! du ska inte tänka dagarna så fort å att dom är hinder.. hatar dig! puss

    2008-10-15 | 23:56:42
  • Lajna säger:

    hejsan! fan ja vill designa min blogg bra, haru lust att hjälpa? :D

    2008-10-16 | 12:33:51
    Bloggadress: http://crossfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här: